Att höginkomsttagare röstar mer på högern och vice-versa är ingen nyhet.
Dock är det låg- och hög-inkomsttagare som stödjer MP mest, medan de med medel/över medel-inkomst som stöder SD mest.
Vad tror du detta beror på?
Filen bakom hittar du här:


Att höginkomsttagare röstar mer på högern och vice-versa är ingen nyhet.
Dock är det låg- och hög-inkomsttagare som stödjer MP mest, medan de med medel/över medel-inkomst som stöder SD mest.
Vad tror du detta beror på?
Filen bakom hittar du här:

